لباس های لاغری و گن ها

ساخت وبلاگ

خرید گن ساعت شنی شکمی حرفه ای با بهترین کیفیت و کم ترین قیمت

پیش از این با عنوان "Camellias Corsets" شناخته می شد ، اکنون جزئی از گروه مارک SHAPERX است. تاثیر گن ساعت شنی با کیفیت بالا Boned Steel Steel برای آموزش کمر ، سینک و لاغری - 20 استخوان استیل اسپیرال ، 4 میله فولادی سفت و سخت پشت ، 2 میله فولادی مجاور جلو بوسک محکم بسته شدن سیم بند کرست قوی: روبان روبان.
hاین شیشه های مخصوص پوشاک بهترین انتخاب برای شکل نهایی ساعت شنی است. ساخته شده از جنس جامد برای آموزش کمر سنگین و شکل دادن به بدنه ، سینه زنی کمر و پشت ، با 4 لایه پارچه: 2 لایه داخلی پنبه با کیفیت بالا ، لایه میانی لمینیت شده به لایه بیرونی برای مقاومت بیشتر
►قیمت گن ساعت شنی اصل کلمبیا را می توان برای تمرین کمر ، در هنگام آمادگی جسمانی بدنسازی ، به صورت روزانه استفاده کرد. این برای کاهش وزن ، کنترل شکم و لاغر شدن ناحیه شکم موثر است. همچنین برای پیشبرد حمایت از کمر و کمر ، تصحیح وضع حمل و کاهش وزن بعد از بارداری مفید است.
- مناسبت های طولانی: لباس هالووین / کریسمس ، حزب Cosplay ، لباس زیر زنانه سکسی یا به سادگی لباس روزانه ، در طول رژیم غذایی ، ورزش بدن سازی.همچنین ، می توانید آن را به عنوان یک مد بپوشید.
► گن ساعت شنی اصل متناسب با نیم تنه متوسط ​​و طولانی است. کراست های SHAPERX همچنین کرست های با وزن سنگین مخصوص مفصل را در آمازون نیز ارائه می دهند.فشرده سازی دو لایه بالا و همه چیز را در آن نگه دارید. پارچه کششی سبک و راحت و در هنگام انجام هرگونه فعالیت با بدن شما حرکت می کند. به نظر می رسد عالی است و با هر ترکیبی از تاپ های تمرینی مطابقت دارد یا می تواند در زیر لباس روزمره پوشیده شود
Tummy Tuck و Belly Fat Buer که یک شکل ساعت شنی را برای خانمها و خانمها ایجاد کرده اند این باعث می شود فورا اینچ های کوچکتر و پوندی باریک تر به نظر برسید
4 کیفیت بالای اسپیرال استیل مانع از بالا رفتن یا پایین آمدن هنگام حرکت و نشستن می شود این شکمبند ساعت شنی کافی را برای تسکین دردهای کمر و تصحیح وضعیت بدنی شما فراهم می کند.
زیپ قابل تنظیم و 3 ردیف قلاب 3-قلاب قابل تنظیم و بسته شدن 1 قلاب برای سطح متفاوت فشرده سازی ، قلاب در طراحی بالا باعث می شود جلوی زیپ را آسان و خاموش کنید. زیپ با کیفیت بالا از پایین قابل حمل است و به شما امکان پنهان کردن آن را می دهد و به شما می دهد ظاهری هوشمندانه تر و تمیز تر.
طراحی طلسم بلند- این نوع برآمدگی ، برآمدگی و رول را پنهان می کند و باعث می شود محکم و مرتب به نظر برسید و به شما کمک می کند تا جفت یا لباس مناسب دلخواه خود را جفت کنید.

خرید حضوری گن ساعت شنیخرید حضوری گن ساعت شنی چه مراحلی دارد؟
لطفاً نمودار اندازه ما را به جای نمودار اندازه آمازون ، روی عکسهای اندازه هر رنگ چپ بررسی کنید. اندازه را بر اساس اندازه کمر خود انتخاب کنید. این اندازه آمریکا نیست ، لطفاً با اندازه لباس های عمومی مقایسه نکنید
shapewear آموزش کمر لاتکس زنان؛ فولاد مارپیچی برای پشتیبانی از کمر محکم شده و شما را در بهترین حالت قرار می دهد که انعطاف پذیر و با دوام باشد ، به اندازه استخوان های پلاستیکی نرم ، می تواند به راحتی خم شود اما به سرعت در صورت بهبودی باز می گردد. اگر نگران استحکام فولادی هستید یا خیر ، می توانید آن را با آهنربا آزمایش کنید
استیل کمر مجهز به استیل کمر ، کمر ، کمکی برای کنترل شکم یا شکل ساعت شنی ، جلو با 3 ردیف قلاب و بسته شدن چشم برای نگه داشتن یک حالت محکم ، در اطراف کمر خود برای رسیدن به اثر طولانی مدت تمرین کمر یا کاهش وزن
گن ساعت شنی تاپی  با فشرده سازی بالا برای خانم های باردار که از نظر کنترل شکمی بعد از زایمان بسیار مناسب است ، همچنین به عنوان یک لباس ورزشی در حال اجرا در ورزش دوستانه کار می کند ، هر آنچه که شما دراز و باریک و یا نیم تنه کوتاه هستید ، از این فرم های بدن به عنوان لباس خود در زیر تی شرت استفاده کنید. حداقل 2 اینچ کمر کم کنید
نکاتی در مورد پوشیدن: قبل از پوشیدن این مربی کرست ، باید شکم خود را کوچک کنید ، و بهترین انتخاب برای پوشیدن با کمک سایر افراد در هنگام محکم بودن مربی کمر است. نکات شستشو: شستن دست به طور جداگانه در آب سرد ، از ماشین استفاده نکنید **** برای اطمینان از محصول با کیفیت ، لطفاً از AXIYA Lovely Fashion سفارش دهید ، هرگز از نام تجاری CHARMIAN کالاهای تجاری را از فروشندگان دیگر خریداری نکنید ، در صورت ارائه پیشنهاد توسط سایر فروشندگان تفاوت کالا خواهد بود. با کیفیت یکسان نیست ، از طریق تقلید نتیجه گیری نشود

استفاده از گن ساعت شنی در مجالس مهمانی برای لاغر نشان دادن

لباس های لاغری و گن ها...
ما را در سایت لباس های لاغری و گن ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهران saatsheni24 بازدید : 160 تاريخ : دوشنبه 29 مهر 1398 ساعت: 11:06

قیمت و خرید گن های ساعت شنی تاپی و شکمی

گن ساعت شنی به شما کمک می کند تا بدن خود را مجسم کنید. وسایل تزئینی این برند در کلمبیا تولید می شود و به خاطر مربیان ، کمرها و کرست های با کیفیت بالا مشهور هستند.
 گن ساعت شنی لاتکس و پنبه کمر سینچر

این سینک کمر از لاتکس با کیفیت در قسمت بیرونی و داخلی پنبه ساخته شده است تا از پوست شما محافظت کرده و به شما طراوت و پشتیبانی می بخشد. کمربند 3 قلاب شما را قادر می سازد سطح فشرده سازی دلخواه خود را تنظیم کنید.

گن ساعت شنی ارزان قیمت به زیبایی در اطراف بدن شما شکل می گیرد و احساس راحتی می کند ، شما این احساس را پیدا نخواهید کرد که وسایل بازرگانی شما را خفه می کند. این کرست را می توان در طول فعالیت های روزانه مورد استفاده قرار داد و همچنین برای خانم هایی که اخیراً نوزاد خود را به دنیا آورده اند نوعی سوزن است.

نظرات در موردقیمت گن ساعت شنی جلیقه ای سیاه 3 هوک - کمربند Cincher - توسط آن چری
نظرات مثبت

خوب ارزش پول

به طور کلی ، گن ساعت شنی جلیقه ای اصل؛ کاملاً راحت و عالی است!

من قطعا این محصول رو بهتون توصیه می کنم.
نظرات منفی

زیر سینه ام راحت نبود

اگر یک نیم تنه کوتاه دارید ، پس سعی کنید مربی کوتاه تری پیدا کنید

مرکز پخش گن ساعت شنی و فروش آن

مرکز پخش گن ساعت شنی

آن چری به دلیل داشتن کابینت های بالای کیفی مشهور است و همچنین این سینه بند کمر ناامید نمی شود. از پارچه ای با کیفیت ساخته شده است و احساس راحتی بسیار زیادی می کند. پوشش داخلی پنبه از پوست شما محافظت می کند و باعث می شود احساس تازگی به وجود بیاید. ما از پوشیدن این در حین تمرینات شدید اطمینان نداریم ، اما قطعاً یک سوزن دور کمر برای استفاده روزمره و شکم پس از زایمان است.

اگر شما یک زن با یک مد مد هستید که خود را از آخرین روندها آگاه می کند ، احتمال دارد که جدیدترین محصول صنعت مد را پیدا کرده باشید: مربی کمر. علاوه بر اینکه امروز به بیانیه مد تبدیل شده اند ، آنها در باشگاه بدنسازی نیز تأثیر کاملی داشته اند. قبل از اینکه کورکورانه به رژیم جدید آموزش کمر خود بپردازید ، احتمالاً ایده خوبی است که در مورد چگونگی انجام این کار به بهترین شکل ممکن تحقیق کنید تا از مربی کمر خود نهایت استفاده را ببرید. برحذر بودن! در صورت استفاده نادرست ، مربیان کمر می توانند صدمات بیشتری نسبت به خوبی داشته باشند. اما اگر به طور صحیح و مطابق دستورالعمل مورد استفاده قرار بگیرند ، می توانند شگفتی هایی انجام دهند. اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه رژیم آموزش کمر را با خیال راحت و مؤثر دنبال کنید ، به مکان مناسبی رسیده اید. خواندن را ادامه دهید و ما یک راهنمای گام به گام در مورد نحوه استفاده از گن ساعت شنی تاپی خود را برای شما ارائه خواهیم داد.

بهترین مارک گن ساعت شنی خود را با دقت انتخاب کنید:

انتخاب بهترین مربی کمر  لاتکس مهمترین و احتمالاً بی اهمیت ترین مرحله درگیر در تمرینات کمر است. برای شروع رژیم خود بر روی پای راست ، باید موردی را انتخاب کنید که کاملاً با شکل ، اندازه و سبک بدن شما مطابقت داشته باشد. بدست آوردن سایز بسیار اندک ، تأثیرات منفی بر سلامتی شما خواهد گذاشت. بدست آوردن سایز خیلی بزرگ ، همراه با پوشیدن شکمبند ساعت شنی ناراحت کننده ، نتیجه مطلوب را به همراه نخواهد داشت! مربیان کمر در طول های مختلفی قرار می گیرند. شما باید یکی را انتخاب کنید که با طول تنه شما مطابقت داشته باشد.

خرید حضوری گن ساعت شنی:

این بسیار مهم است که شما شروع به کندی کنید. برخی از خانمها تصمیم به نادیده گرفتن این نکته می گیرند و عواقب آن را متحمل می شوند. اولین باری که مربی کمر خود را می گذارید ، آن را خیلی محکم محکم نکنید. آن را به اندازه کافی ببندید که کاملاً متناسب باشد و از پوشیدن آن ناراحت کننده نیست. همچنین توجه داشته باشید که در طی دو روز اول ، بیش از 2 ساعت در روز مربی کمر خود را نکشید.

قیمت گن ساعت شنی اصل کلمبیا:

هنگامی که بدن شما تغییر کرده است ، ساعت شنی را افزایش داده و بندها یا قلاب ها را محکم کنید. ذکر این نکته بسیار مهم است که باید به تدریج انجام شود! در طی یک دوره 12-15 روز بطور تدریجی تعداد ساعت ها را از 2 به 6-8 افزایش دهید. این کار را فقط هنگامی محکم کنید که تنظیم فعلی قلابها روی بدن شما سست شود. به دلیل شکل دادن به نیم تنه شما توسط تاثیر گن ساعت شنی به مرور زمان احساس سستی خواهید کرد. این سیگنال برای شماست که قلاب خود را به سطح بعدی محکم کنید. خیلی زود تنگ کردن آن نه تنها به مربی شما بلکه به بدن شما نیز آسیب خواهد رساند. به همین ترتیب ، پوشیدن آن برای ساعتهای طولانی از ابتدا می تواند برای سلامتی شما مضر باشد. برخی افراد آنقدر بی تاب هستند که نتیجه می گیرند که حتی در هنگام خواب آن را می پوشند. اما این به هیچ وجه توصیه نمی شود. گن ساعت شنی اصل برای چند ساعت در طول روز برای رسیدن به نتایج شما کافی است.

محصول شکمبند ساعت شنی را برای لاغری استفاده کنید

 

لباس های لاغری و گن ها...
ما را در سایت لباس های لاغری و گن ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهران saatsheni24 بازدید : 187 تاريخ : جمعه 12 مهر 1398 ساعت: 12:54